Kalas

Idag var jag iväg på kalas för Charlielottan som blir 30 år imorgon. Innan vi åkte dit så handlade vi och lunchade på donken. Kalaset var mycket trevligt och det bjöds på supergod smörgåstårta och tårta.




















När jag kom hem tjatade Alice på mig nonstop. Mamma, mamma, mamma! Det delades ut kramar och pussar till höger och vänster. Mamma jag älskar dig och jag har varit orolig för dig, och mamma du ska vara hemma. Och jag är den finaste tjejen i hela stora världen (hon själv alltså). Men hon har varit underbar och på bra humör. Hon växlar en del just nu. Backar och dalar precis som sin mamma haha. Nästa helg drar jag bort hela helgen, det blir nog inte så poppis om man säger så. Men ack så gott för mamman i familjen. Sen har vi givetvis firat världens bästa pappa med presenter och pussar och kramar på sängen imorse.

Veckan bjuder på jobb alla dagar mer eller mindre tror jag, tror att jag är ledig på onsdag. Husvisning på tisdag och helgen tillbringas i Götet. Kan nog bli en bra vecka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0