Lugnt och gott

Har haft två härliga dagar med barnen. De har varit outstanding och lekt och hållit sams. Alice har älskat att Felix har lekt med henne och pussat honom och sett ledsen ut när han inte vill leka mer. Igår satt de alla tre och kammade Alice hästar och dockor.



Idag skjutsade Kimpa mamma till tåget så nu är hon borta i två veckor ca. Inte ett dugg avundsjuk! Och brorsan postade sin nyckel till mig så vi kan låna hans lägenhet en helg. Alltid nåt!

Annars så sitter jag på nätet och letar efter heminredning och möbler och får nästan orgasm. Mycket är så snyggt, men lika mycket eller ännu mer är rent gräsligt. Man kan inte förstå hur de kan sälja lampar med fransar bara för att nämna en sak. Hittade ett bord från ett danskt möbelföretag. Men frakten går på 1200. Kim sa att han kanske kunde bygga ett sånt till mig. Önskar man hade obegränsade tillgångar bara. Har ni några tips på ställen där de har snygga lampor så tipsa gärna!

Annars är det lugnt, har en sambo som inte alls mår bra. Peppar honom att söka läkarhjälp vilket han iof gjort men läkartiden är om två veckor. Han vaknar med huvudvärk och på eftermiddagen har han så ont i magen. Orkade nästan inte köra hem idag för han blir helt utslagen när magen värker. Här hemma kunde han knappt ta sig upp från stolen. Så kan han inte ha det! Nu ska jag jobba ett par dagar och så måste han orka med barnen på eftermiddagarna.

Annars finns det nog inte mycket att rapportera (gör det någonsin det iof?). Ska gå på husvisning nästa vecka, sånt är alltid kul!


Kommentarer
Postat av: jea

globen.net har en massa snygg alampor :-)

2011-11-10 @ 13:40:00
Postat av: Sara

Men hej där. Vad kul att se dig där! Synd att vi inte hann snacka lite. Jag tyckte att första halvleken var lite gripande med den där killen som tagit sitt liv och att Ted gärdestad hade spelats på begravningen. Den där tysta mannen som snickrade på sitt hus.. honom känner mamma och han sa att det var mitt i prick det hon sa även om han inte vågade prata högt. Jag hoppades för din skull att du skulle få "besök" av pappa. hur kändes det? Förstod inte riktigt det där om barnbarnen men annars verkade det stämma va? Jag tycker att sånt här är så fint och tror på det. De här tjejerna var bättre än Terry Evans i örebro då jag var där förra året!

2011-11-10 @ 23:02:44
Postat av: Maria

Jea: Tack för tipset darling! Och tack för idag



Sara: Åh ja det var kul att se dig med. Såg dig först i pausen när du ställde dig upp, hade ingen aning om att du satt där. Ja det var dumt att jag inte kom fram till dig men vi hade bråttom hem sen. Håller med dig om att första halvleken var starkast. Ja vissa saker med mitt "besök" var verkligen mitt i prick. Jag tror oxå på sånt här till nästan 100% men ändå känns det så konstigt men fantastiskt givetvis om det var pappa. Och tack för att du hoppades att jag skulle få besök. Du är fin och rar du!



Kul att höra att de var bättre än Terry!

2011-11-11 @ 20:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0