Back on track

Idag är vi tillbaka på banan. Ungarna gick iväg till dagis och fritids igen. Jag åkte till stan och köpte med lite frukost och gick hem till Charlie en stund eftersom jag hade en stund innan jag skulle börja jobba. Linda och Ville kom dit med, mys! Fick pussa lite på lille Arvid. Tänk att bebisar är så söta och små, herregud vilken liten prutt.

Jobbade ett par timmar och var själv med tre barn. Lugna gatan med andra ord. Imorgon ska jag ta med mina barn till jobbet. Just för att deras förskola är stängd och de ska vara där jag jobbar då. Får väl se hur det går.

Köpte med en halloweentårta till kidsen. Kunde inte motstå den. Men ejeskvalitet blir det inte nåt mer, sorg! Felix gick halloween idag igen med andra kompisar. Han kom hem med en stor gottepåse som Lukas råkade se, vilket resulterade i utbrottet Allan. Märks att vi ställt tillbaka klockan.

Nu ligger de och jag ska se på Greys eller film med Kimpa, har inte bestämt mig än. Vet inte om jag orkar en hel film. Det blir snart sängen!




Kommentarer
Postat av: Charlie

Det där blev väl bra! Puss!

2011-11-01 @ 10:42:21
Postat av: Maria

Ja bättre än vattenskador i golv och vägg iaf :) Tack för senast!

2011-11-01 @ 18:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0