Guld

I måndags var jag ute med barnen när Kim kom hem. En kompis till Felix kom och de skulle upp till kojan i skogen. Alice ville följa med vilket resulterade i att jag oxå hängde på. Kim och Lukas hängde på dem med. Vi var inte där så länge eftersom det började bli kväll och vi skulle hem och laga middag och sånt. Men mysigt var det! Det här är vardagslyx för barnen och för oss som familj oxå för den delen. Det är inte ofta man hinner annat än det som måstes på vardagarna. Det är mycket som det är, men att få in en stund här och var då man gör nåt annat. Det är så värdefullt!













Vi har så många måsten här hemma och man hinner inte alltid med allt man önskar. Ständigt dåligt samvete för att man inte gör mer med barnen. Inte mer för barnen, för jag gör allt för dem. Tänker på dem hela dagarna och gör mitt yttersta för att de ska ha det bra.

Dessa stunder man får tillsammans får man verkligen ta vara på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0