Top of the morning

Underbara morgon! Sitter och äter en sen frukost framför datorn. Lukas hänger på mitt ben och tigger och får smaka. Trots att han nyss åt sin egen. Jag mer säger han. Underbara unge! Han vaknade dock halv sex och grät, men fick nappen och jag lade ner honom. Tror Kim var inne till honom kvart över och sen sov han. Fick väcka honom strax efter nio då han sov som en gris.

Idag är jag ledig och jag ska vara hemma och njuta av barnen. Ska plocka tvätt och disk och fixa och jag ska göra det med ett leende på läpparna, trot eller ej! Ska ringa några vänner, höra hur de mår och uppdatera mig om det senaste i deras liv.


Så här låg han och grisade klockan nio imorse ♥

Igår när jag skrev vad som hände i veckan glömde jag att skriva in en söndagsträff hos Charlie. Om hon inte klämt ut bebisen än vill säga. Han är planerad att komma i början av oktober men man vet aldrig. Jag tippar dock på att han kommer senare än söndag. Spännade hur som helst!

Berätta om era planer för veckan? Har du kanske oxå en blogg som jag kan kolla in? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0