Tillbaka

Back on track! Fick ett nytt nätagg. som Kim satte in. Dagen efter uppgraderade han min dator. Nu är allt i den nytt. Man kan säga att jag fått en ny dator bara skärmen och dvdläsaren som är gammal. Tack älskling, du är världens bästa!

Har jobbat hela veckan och ska jobba imorgon också. Jag kan inte skriva om mitt jobb men vi kan säga så här. Jag jobbar för lönen om man säger så. Som vikarie måste jag alltid vara on top of my game. Jag ska göra så mycket som möjligt och alltid se vad som behöver göras. Ja jobbar det gör jag. Men det är roligt och jag älskar att jobba så jag vill inte alls gnälla. Och jag är inte ett lik, jag mår gott. Kosten gör mycket kan jag konstatera. Inget skit ocy socker och knoppen mår bättre. Jag är mycket piggare, känner mig bättre på alla sätt och vis. Jag har inga sug alls åt något håll faktiskt. Jag äter mindre portioner och tar aldrig om och jag håller mig mätt. Än så länge visar vågen på -4 kg. Viktklubb kan jag verkligen rekomendera. Men jag följer inte deras veckomatsedlar men räknar kalorier.

Ikväll var det möte med Bjarne men jag valde att stanna hemma. Imorgon är det möte i Gullspång ang. skolskjutsar. Får se om vi åker dit, vet inte än. Annars är det lugnt. Kim har vabbat för Felix hela veckan och hunnit med en massa här hemma. Han har gjutit i tvättstugan, fixat min dator, rensat på vinden och byggt ihop nya bokhyllan mm.

Nu ska jag se på Bonde söker fru. Laddar in lite bilder från Mias fest först.




Pannacotta


Partners in crime ♥




Vackra gravida Charlie









Kommentarer
Postat av: Sara

Gott att det går bra!! Här går det också bra. Tror det är strax över 2 kilo som tappats. Har du nåt gott att dela med dig av? Jag gjorde supergod mat igår!! Tog 200 g fläskfilé, lök, 4% grädde och 1 msk kalvfond. Stekte på lite först o lät det koka ihop. hade även kantareller i. Rev massa morot till det! Man fick mycket mat mat för kcal. Tänkte prova med champinjoner nästa gång för nu har jag slut på kantareller. Kram o ja det bäst!!

2011-09-15 @ 15:12:49
Postat av: TereseMammaTillSelma&Harry

Härligt att de går bra med vikten :) kämpa på!

2011-09-16 @ 09:15:44
URL: http://Terese87.blogspot.com
Postat av: Maria

Sara: Ja för dig med hör jag. Bra jobbat! Jag gör inte så mycket god mat just nu tyvärr. Men har fått en ny favoritfrukost. Fil, müsli (Icas frukt och nötter), solroskärnor och några extra russin ibland. Landar runt 400 kcal och är supergott.



Terese: Tack vännen! Såg att du oxå håller på. Bra där! Kram!

2011-09-17 @ 09:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0