Liseberg

onsdags åkte vi till Göteborg för att gå på Liseberg med brorsan och hans familj. Kom till dem och där åt vi lunch som P lagat till oss. Emeli fick sina presenter från oss eftersom hon fyllt tre år dagen innan! Sen drog vi till parken och där var det väldiigt mycket folk. Men vi åkte så mycket vi hann. Fick med oss P i Balder och hon älskade den precis som vi med. Felix åkte också Balder för första gången och han gillade den lika mycket han med. Den är fantastisk så är det bara! Vi hade en härlig dag med familjen och brorsan och hans familj. Kom hem klockan nio och landade på Bläckhornet klockan 12 på natten. Som tur var hade jag bytt ut min öppning mot en stängning. Kim har fått vabba eftersom Lukas blev sjuk natten till torsdag. Men det verkar vara en mild variant som går över fort. "Jag vill inte ha feber mamma" sa han när han låg på skötbordet stekhet och fick en supp. Men som sagt nu verkar det redan vara över som tur är. Igår var jag uppe till tolv också. Såg på Water for elephants och orkade vara vaken hela filmen. Fattar knappt att det ens hände men det gjorde det. Idag är jag trött, men hey det är fredag!
I










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0