Lördag

Nu är den efterlängtade helgen här! I veckan har jag jobbat och på torsdagen stannade jag kvar i stan. Gick hem till Charlie. Dit kom även Linda och Jeanette. Vi åt en fantastiskt god pastagratäng som Linda lagat. På kvällen blev det även lite chips och godis framför tv:n. Jag sov sen över och knallade iväg till jobbet för att öppna sex på morgonen dagen efter. Oduschad och med mycket fett hår gick jag sen på stan en stund innan jag åkte hem. Kände mig vidrig rent ut sagt och var riktigt trött. Undvek folk så gott jag kunde men givetvis träffade jag på folk som jag samtalade med (mycket trevligt förövrigt). Åkte och hämtade barnen. Alice hängde på mig och bedyrade hur mycket hon älskade mig och hade saknat mig. Sen gick vi hem och slängde oss i poolen och lattjade. Sen blev det mat och sen såg vi på Lejonkungen och åt godis! Kim kom sen hem från Karlstad och då såg jag, Kim och Felix på senaste Potterfilmen. Jag gav fort upp dock. Alldeles för trött för att orka hålla mig vaken. Alice har fått sin första lösa tand! Jag blev givetvis alldeles blöt i ögat när hon berättade detta. Men ingen hade väl väntat sig nåt annat heller för den delen!? Hon börjar bli stor hon också. På tal om stor så börjar Felix i skolan på måndag. Tredje klass på Djurgårdsskolan! Har förnekat det hela sommaren men nu är det liksom dags att börja inse att det är allvar. Idag ska jag städa, plocka tvätt. Och sen drar vi till Mariestad på kräftskiva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0