Mammografi

Då har man testat på det här med mammografi med. Det gick smidigt men det var inte en härlig upplevelse. Det var platta ut som en pannkaka och ja det kändes en del. Sen fick jag komma in och göra ultraljud på bröstet. Men knölen hon såg hade inga konstiga konturer eller såg farlig ut. Hon trodde att det var pga hormoner precis som jag också tror. Men jag har fortfarande en remiss till bröstcentrum och en kirurg. Men som sagt den krymper så jag kommer nog inte vilja ta bort den.
 
När vi ändå var i Karlstad så passade vi på att shoppa lite. Hann med diverse affärer bla Ikea, Jula, elgiganten (där en säljare försökte pracka på oss en 3d tv för 14000 och vi är sjukt sugna), stadium outlet, Coop, HM där vi träffade på de nyblivna föräldrarna. Precis då jag skulle köpa en present till deras nyfödda lille son. Pojken var givetvis bedårande och Mia snyggare än någonsin! Med oss hem fick vi en del nytt till badrummet och skridskor till Felix. Avslutade med en lunch på Subway. Och Kim är hemma med mig denna vecka. Lycka!
 
Nu ska jag gå och lägga barnen. Sen ska jag titta på sista Downton. Någon som har en serie att rekommendera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0