Tisdagsmys

Nu är det kväll och det är jag så glad för. Jag älskar att komma hem utpumpad och bara få slappa framför datorn med music i lurarna eller slappa i soffan eller sängen. Är alltid extra trött en öppningsdag. Efter jobbet knallade jag iväg och hämtade mitt bord. Sen förbi Maxi en snabbis. Sen dök svågern upp och jag lagade mat som vi åt. Sen hade vi mys en sväng och lade de minsta sen blev det semelfika. Årets första faktiskt.

Nu är Kimpa och Rickard iväg på bio och jag sitter här i tystnaden och njuter. Tror det blir Greys i sängen om ett tag. Tror inte att något på tellyn lockar ikväll.

Nu ska jag inte ödlsa mer tid här men tänkte lägga in en bild på mitt bord. Ville helst ha ett från Ilva, men det får liksom inte plats i vårat lilla rum.





Ska dit en matta med, men mattdjungeln är fanken inte lätt att ta sig igenom. Så mycket fint men så lite tid. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: charlie

det va väll fint!

2012-02-08 @ 18:01:48
Postat av: Jeanette

Det blev väldigt fint!!!En stjärnmatta under kanske??? ;-)

2012-02-08 @ 18:33:21
Postat av: Maria

Charlie: Ja det passar bra storleksmässigt!



Jea: Haha ja jag var inne på det jag med, är ju stjärnor i hela vardagsrummet men jag vet inte jag. Tror det blir en annan sort.

2012-02-08 @ 19:00:32
Postat av: Tina

Åh, mycket fint bord! Det gillar jag skarpt =)

2012-02-08 @ 21:33:08
Postat av: Jenny

Bordet var ju jättefint! Och det passar verkligen där tillsammans med resten av rummet. Du har bra smak :)

2012-02-09 @ 16:10:50
Postat av: Maria

Tina: Bra det! ;)



Jenny: Tack :)

2012-02-09 @ 21:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0