Svalkar vinden, värmer solen

Åh jag är så trött! Igår när jag kom hem från jobbet så orkade jag knappt stå upp så jag lade mig ner en sväng. Sånt gör jag aldrig men igår gick det inte att vara uppe. Imorse öppnade jag tidigt och var uppe vid fem och även fast jag bara jobbade halvdag så är jag supertrött nu. Kim skulle till sjukhuset så jag fick åka hem och ta hand om kidsen eftersom Kim vabbar. Men magsjukan håller sig lugn. Felix har fått vara hemma för att han varit risig i kistan men inga mer kräkningar. Så händer inget oförutsett så får alla gå tillbaka imorgon. Barnen behöver till förskolan och leka av sig lite.

Annars händer det inte så mycket, det är lugnt. Kidsen leker och jag jobbar. Längtar efter kvällen så jag kan krypa i bingen. Hade en förhoppning om att vila på soffan men Lukas somnade aldrig så det blev inte riktigt som jag tänkt mig.

I helgen blir det brunch med tjejerna annars inga planer alls!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0