Fest och tripp till Sunne

I lördags var det trettioårsfest hos Jeanette. Det bjöds på goda drinkar och massa god mat, tårta och snacks. Sen dansade och sjöngs det en del. Jag är fortfarande hes kan jag tala om. Men jäklar va kul vi hade. Jeanette hade blandat drinkarna ganska starkt så viss salongsberusning uppstod. Jag lyckades ta sönder två glas och spilla ner mina vita byxor så de vart helt rosa och vi tog oss även hem. Tack Jeanette och Freddie för en härlig kväll! Kom hem på söndag och trotsade min bakfylla och satte igång att städa hela huset, laga mat, tvätta och bada med barnen. Tog dock en kärringvila sen på eftermiddagen. Igår drog vi till Rottneros över dagen. Blev en mycket lyckad utflykt och vädret var underbart för en gångs skull! Idag har Kim fixat med el och barnen har lekt och badat. Vädret kunde ju varit bättre, men det kan man ju säga om hela sommaren å andra sidan. Höst!? Javisst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0