Fuck!

Idag skulle jag vilja klaga lite! Jag har fortfarande magsjukan! Det är trist men sant, detta är min sjätte dag med skiten! Hade hoppats att det skulle gå att jobba idag men icke. Har ringt sjukvårdsupplysningen och fått lite tips och råd hur jag ska bli av med skiten. Försökte sova mig frisk igår och sov flera timmar under dagen. Så idag är jag hemma med tre rastlösa kids och själv är jag seg pga sjukan. Happy day!!!! Eller inte....... Och Kim mår inte helt bra han heller. Han har ingen magsjuka men har väldigt ont av sina gallstenar. Han går på tabletter och igår sa han att han mådde han okej för första gången på länge. Han sa att han inte mådde bra men iaf okej och det är stort ska ni veta. Jag vill ha tillbaks dagar då barnen kunde leka med kompisar, vi fick må bra och jag jobbade, Jag vet det kunde vara tusen gånger värre. Hoppas vi mår lite bättre till helgen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu tycker jag att det får vara nog med sjukdomar för er del!

STORT ogilla på magsjukan och STORT krya på dig till dig!!

Hur har sommaren annars varit så här långt?

Kram
/Ida

Svar: Tack så mycket Ida! Ja jag är så less på det här nu så jag är grinfärdig!
Känns inte riktigt som att sommaren har börjat än. Har bara jobbat och varit sjuk. Men har förhoppning om att den kommer att bli bra! Din då?

Kram!
mariia

2012-07-02 @ 23:59:28
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/buffy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0