Semester!

Nu har jag semester en vecka. Det känns skönt eftersom den här veckan varit lte slitsam. Har verkligen jobbat på jobbet om man säger så. Igår kom jag hem och så hoppade jag i poolen med barnen. Övertygade Lukas om han skulle följa med oss i. Han var först tveksam, men sen gick han med på det men han skulle sitta på krokodilen och inte vara i vattnet. Till en början blev det så, sen vågade han sig i min famn ner i vattnet men han klamrade sig fast hårt. Han hade givetvis puffar på sig och när jag ställde ner honom och han insåg att han bottnade så blev han snart kaxig. Han sprang runt och ville aldrig upp. Det roligaste var när han ramlade av krokodilen. Han var lite chockad och sa: jag doppade mig! Medans vi badade så grillade Kim och fixade middag. Sen kom mamma och vi satt på altanen och åt. Sen på kvällen såg jag på en hel film med Kimpa. Har inte hänt på år och dar. En bra start på semestern helt enkelt! Här om dagen så kom det en kille hit och skulle leka med Alice. Hans mormor kom förbi och tyckte att han kunde stanna och leka då han skulle ha roligare hos oss. Hon glömde att säga till Kim att han behövde uppsyn. KIm sa till dem att de skulle vara ute med honom. Men han var inne och hämtade hammare och spik och skulle hamra. Han var inne i tvättstugan och skrek i ventilationshålet. Kim fick nog när han tog upp våran älskade Fleeze och slängde ner honom i våran pool. Katten fick panik men lyckades ta sig upp längs kanten. Jag vet vem pojken är eftersom jag har jobbat med honom. Jag tycker att det är lite dålig stil av mormorn att inte berätta hur han funkar. Om inte annat så skulle hon ha kunnat stanna kvar en stund eller medans han lekte. Med tanke på att barnen aldrig träffats förr heller. Idag ska jag ta det lugnt här hemma och bara hänga med mina fina små. På eftermiddag/kvällen drar jag in till stan. Jeanette fyller 30 år idag och det ska bli fest. Grattis fina lilla vän! Var ju hemma hos Mia för nån vecka sen med tjejerna. Vi åt pizza och babblade några timmar. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0