Vecka 30

Denna vecka har flugit fram den med, som de alltid gör. Jag har jobbat och Kim har haft semester med barnen. Han har tagit med dem på Nickelodeondagen. Där gav de upp efter ett tag, Felix och Alice såg inget alls. Lukas diggade på pappas axlar. Sen hämtade de mig och vi åkte till järnvägsparken och lekte, sen Maxi och driven och sen hem och åt mat. Igår tog han med dem till Mariestad och de badade, lekte och åt mat och glass. Själv jobbade jag, lite surt hade gärna varit med min familj. Istället så träffade jag E efter jobbet och vi satt länge på en parkbänk och pratade. Idag har Felix lekt hos en kompis hela dagen. Sen fick han hänga med dem ut på vänern. De badade, fiskade och gick iland och grillade. Han var mer än nöjd. Nu ser han tv och de andra ligger och Kimpa är iväg och umgås med en kompis. Tanken var att vi skulle på bio imorgon, men de vi ska åka med krånglar lite så inget är bokat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0