We gon´sip Bacardi likes it´s your birthday

Idag fyller jag år! Tyvärr mår jag sämre än någonsin. Förvisso så fick jag knappt nån sömn inatt. Vaknade och fick springa på toan ett par ggr sen gick Lukas upp fem imorse. Har kokat vätskeersättning som jag ska försöka få i mig. Det smakar ve och fasa kan jag säga men en klunk här och var kan kanske funka. Kim åkte till jobbet och jag kände mig grinfärdig och beredd att ringa till barnens förskola och fråga om dem fick komma så jag fick sova och bli frisk. Men Kim kände sig dålig han med så han åkte hem. Nu är han i affären och hämtar ett paket med kläder till mig och köper en frystårta till Alice. Hon har beställt marsipan men jag vill ha gräddtårta. Min tårta är mamma iväg och handlar, hon skulle även köpa med sig mat som vi behöver samt sommarkläder åt Alice. Jag har världens bästa man! Och världens mamma med såklart! Fick en fin present av Kim med trots att jag bett honom att inte köpa någon. Våran kamera kom på posten idag med. Den samt kryssningen är ju våra presenter till oss själva i år. Nu är jag nöjd bara vi får bli friska. Sjunde dygnet nu och sämre än någonsin. Snälla skit försvinn innan jag blir deprimerad på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ett hjärtligt grattis på födelsedagen Maria och jag hoppas verkligen att du blir frisk NU!!
Stor kram

Svar: Tack så mycket Anna! Nu tror jag faktiskt det är på bättringsvägen, har trott det förr men kanske denna gång. Tack och kram tillbaks!
mariia

2012-07-03 @ 18:11:32
URL: http://annaochlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0