Midsommar 2012

Har återigen gått ett par dagar sen jag uppdaterade här. Har mest jobbat. I onsdags träffade jag Elena på stan och vi gick runt och jag shoppade kläder till barnen. Har numera en regel när det gäller Lindex och det är att jag endast får handla två plagg per kids varje gång jag går in där. Har inte hunnit få upp poolen än. Hinner inte med någonting längre känns det som. Så vi satte upp en plaskis som vi köpte i slutet av säsongen förra året. Barnen var mycket nöjda med den, de kräver inte mycket kan man konstatera. Igår var det ju midsommar och vi var hembjudna till Kims syster och hennes sambo i Mariestad. Åkte dit och åt god midsommarmat, drack bål och en Lennart. Till eftrerätt blev det givetvis jordgubbar, grädde och glass samt cupcakes som jag bakat på morgonen. Sen spelade vi kubb och bokia (stavas?). Mitt lag vann i kubb men i det andra var jag totalt chanslös. När klockan var efter sex gick vi in och satt inomhus och pratade ett par timmar. Sen hem, alla barnen somnade i bilen och sen bar vi in de minsta i deras sängar där de sov vidare. Lukas och Kim sover fortfarande. Idag är planen att vi ska hem till mamma och röja. Hon är och hälsar på Magnus i Götet. Tänkte överraska henne men behövde ju hennes nyckel så nu vet hon. Jag skulle inte kunna ha en bättre mamma än jag har. Hon är helt jävla amazing ska ni veta! Hon hjälper oss med allt hon kan. Vill jag ha barnvakt så kommer hon på två sekunder. Bara de två senaste månaderna har hon gett mig 11 000 kronor. Kims familj är lika jävla bra dem med. Kims pappa och mamma hjälper oss också villkorlöst med allt vi behöver. Kan knappt skriva mer detaljer här för det är rätt galet. Jag är så tacksam att vi är väsignade med sånt nätverk som vi är. Betyder allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0