Torsdag

Första delen av dagen latade jag mig och lät Kim sköta barn och hushåll. Efter lunchen lade jag mig i sängen en stund. Sen skickade jag iväg min man på shoppingrunda. Han är fortfarande inte tillbaka men kommer nog när som helst. Fick honom att åka och köpa lite godis till mig. Han skulle köpa det på vårat favvoställe nämnligen Nöjesbutiken i Karlstad. Han är verkligen en klippa min man! Men nu får det minsann vara slut på godisätandet i tid och otid. Fick en bröllopsinbjudan med posten idag. Det är min käre svärfar som ska knyta banden med sin Yvonne i slutet av september. Skulle ju vara kul att gå ner ett par kg tills dess. Mer om det på måndag! Efter att ha såsat inne mer än halva dagen så tog jag med mig barnen ut. De plaskade i poolen, lekte och gjorde soppa och lekte gruvarbetare. De leker väldigt bra bortemellan. Lukas gick mest runt och höll på med sitt. Han är en sån jäkla liten sötröv alltså. Om det har hänt nåt som inte får hända eller om man frågar vem som är skyldig till nåt så säger han: Det var jag! Då kan man bara inte bli arg på honom. Men vi har insett att han tar på sig allt. Han sa att han var slyldig igår och han hade inte ens varit i närheten. Sen kom Felix kompisar och tog med honom på ännu ett vattenkrig. Sen middag och barn som stupade i säng vid sju och somnade på studs. Nu sitter jag här och inväntar mannen! Om ni undrar varför jag inte har styckesindelning längre så beror det antagligen på en bugg i nya blogg. Jag testar nya varianten och i början funkade det men inte just nu. Hoppas verkligen de får ordning på det annars kan jag omöjligt fortsätta skriva här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0