Däldenäs

Igår var det dags för skollägret I Däldenäs. Kim fixade med vagnen i söndags men det visade sig vara nåt annat som också behövde fixas. Och tiden fanns inte, inte delarna heller för den delen. Berättade för Felix att vi inte kunde sova över och han blev så ledsen. Som tur var kunde han sova över med sin kompis i deras husvagn. Väldigt snällt av dem och killarna var givetvis överlyckliga. Så vi åkte ner efter lunch. Kom ner och fick fika och barnen lekte. Alice ville bada men fick bara gå i med benen. Jag vill osså bada sa lillebror och slet i sina stövlar (som jag tog på då jag trodde det skulle regna massvis). Men det var strålande sol hela dagen! Felix berättade för mig att han minsann redan doppat sig. Sen såg man inte mer av honom på hela em/kvällen. Han är så stor!

På kvällen grillade föräldraföreningen till alla och det smakade bra. Sen blev det Brännboll, mera lek och fika. Pallrade oss hem runt niotiden då barnen började bli trötta och vi började frysa. Hem och slängde barnen i säng. Sen såg vi en varsin favoritserie på en varsin tv jag och älsklingen!
















Karin kirrar käk till oss alla



Tack för de här åren du fina lilla pärla vid Skagerns strand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0