Waterworks

Loggar in här och ser att allt är nytt. Blir lite ställd då jag är en vanemänniska ända in i märgen. MEN det ser fräscht och nytt ut och de har fanken inte ändrat här inne på hundra år så det var ju en bra grej!

Kom hem för två timmar sen och har hunnit tvätta, diska, laga mat till mig själv och lagt barn. Nu är det kvällen här hemma på Bläckhornet. Imorgon är det en mycket stor dag! Våran stora kille slutar andra klass. Vi ska dela ut blommor till lärarna, säga hej då till kompisar som flyttar och såna som börjar i nya klasser. Jag kommer att lipa i vanlig ordning. Ännu mer i år eftersom det är slutet på en era. Två skolor som stängs, kompisar som går skilda vägar. Felix har gått i tre klasser och har redan haft fyra olika klassföreståndare. Nu hoppas jag det är slut på rörighet, tyvärr är det även slut på massa andra fördelar. De har åkt mycket, varit på saker nästan varje vecka och sprungit och byggt kojor i skogen på skolan.

Men jag är positiv som alltid, jag tror det blir super, men oj vad jag kommer att gråta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0