Gazing through the window at the world outside

Vet egentligen inte varför jag sätter mig och skriver för det blir ju mest gnäll om hur dåligt jag mår och om hur sjuk jag är. Men idag har jag inte haft nån feber, möjligtvis så är det på gång att gå upp nu. Igår var jag sjuk men åkte på restaurang med Kim och Tina ändå. Det var det värt men rösten var helt paj sen på kvällen. Kom hem drack te, viskade och såg slutet av andra chansen. Just nu är det bihålorna som är värst. Jisses vad det värker. Kan knappt öppna munnen eller tugga utan att det värker som aset. Har aldrig haft ont i bihålorna förut, aldrig någonsin så det är väl kanske dags då. Sitter i valet och kvalet om jag ska jobba imorgon eller inte. Det är ingen lång dag så det går att uthärda helt klart. Men jag hostar som fan och har ont så det känns inte helt okej att vara i barngrupp. Men samtidigt trist att ringa in mig sjuk igen. Ska vänta och se hur det känns tidigt imorgonbitti.

Annars har det varit en lugn dag här idag. Alice har haft en kompis här, men hon var inte frisk så jag fick ringa och be föräldern hämta henne igen. Igår tog Kim med barnen på en långpromenad i skogen. I slutet hade Lukas slokat med axlarna och hela kroppen så han fick bäras hem. Efter lunchen sen så somnade både han och Alice och sov fram till fem på kvällen då mormor väckte dem. Ändå sov de länge imorse. Lukas sov middag länge idag med men ville ändå sova redan vid sju. Skönt med barn som sover så bra.

Nu ska jag se på tv en sväng tror jag. Blir nog att bädda ner mig i sängen lagom till liven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0