Torsdag

Idag har jag faktiskt barnen på förskolan. Båda två ville gå dit imorse så det fick dem göra. De ska dit imorgon också eftersom jag ska jobba. Är inte van att ha egentid på dagarna men det har varit ganska så skönt faktiskt. Har fixat med saker som behövdes fixas med och tagit det rätt soft.

Har pratat i telefon med den finaste människan jag känner ett par ggr med. Vi har en del saker att fixa här hemma i huset om man säger så. Det ska byggas och tas hit både plåtslagare och elektriker. Men det är jobb att ha ett hus, så är det bara. Synd att allt kommer på samma gång bara.

Annars känns det som att Maj kommer flyga ifrån oss i ett rasande tempo. Men det är en månad som innehåller en hel del skoj med å andra sidan. Sånt gillar vi! Fick jag välja skulle det vara roligt mest hela tiden, men det försöker jag ha med. Med en portion humor går det mesta.

Igår var det en bra dag. Var hemma med barnen och vi var ute och njöt av det fina vädret större delen av dagen. På förmiddagen fick de leka med vatten och vattna och på eftermiddagen tog vi en promenad. Köpte glass och plockade blommor.

Nu kommer snart stora killen hem sen ska jag kila iväg och hämta hem de små.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0