Look for the girl with the broken smile

Fredagskväll och jag har precis sett på Let´s dance tillsammans med Felix. Han var så bedrövad över att det gick en torsdag igen. Han får ju inte stanna uppe så sent på torsdagar. Så vi spelade in det och såg det idag istället. Inte helt fel då man slapp all jäkla reklam.

Har jobbat hela veckan (förutom i måndags). Idag hann jag en sväng till Charlie på en snabbfika innan jag åkte hem och hämtade barn. Lämnade dem hemma och mamma kom hit och vaktade dem, sen drog vi iväg på Utv.samtal på förskolan. Lukas första utvecklingssamtal och det gick galant. Han har börjat leka med kompisar och han får vara med de äldre. De accepterar honom eftersom han har ett sånt bra språk. De var väldigt imponerade över hans språk och trodde han skulle bli en liten proffesor. Han har börjat trotsa där borta, lite kul tycker jag! Kommer dock aldrig upp i syrrans kaliber, men vem gör det å andra sidan? :)

Imorgonbitti drar jag och några av tjejerna iväg till Örebro. Vi ska shoppa, äta gott mm och sen sova i stuga en natt. Har inte packat eller fixat så det bör jag väl göra snart eller så gör jag det imöra.

Min man har startat nån slags fröverksamhet här hemma. Står och gror i varje fönster. Skulle ta och köpa honom ett växthus tror jag.

   




Lukas säljer sina bakverk






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0