Helgen

Inläggen duggar ju inte precis tätt härinne. Men alltså det finns ingen tid kan jag tala om. Allt går i highspeed och jag skulle då och då gärna vilja pausa tiden lite. Idag trodde jag att jag skulle få vara hemma och plocka fram julen och, städa, tvätta, baka lussebullar och veckohandla. Så blev det icke. Fick ett paniksms från poolen och en timme senare befann jag mig på jobb. Hann inte ens äta lunch innan. Kom hem och slängde ihop tacos och plockade efter barnens framfart under dagen. Har blivit lite knäpp och klarar inte av att ta kvällen om en enda liten leksak ligger på fel plats. Sen bytte jag sängkläder i Lukas säng och badade Alice. Hann diska och tvätta en del med.
 
Helgen som gick var super! I fredags kom brorsan och hans familj hem och de hälsade på oss några timmar på kvällen. På lördagen åkte vi till Mc Donalds och åt lunch, sen åkte vi till Sannabadet och badade i ett par timmar allihop inklusive mig. Bra nöje då hela familjen älskar att bada och till en kostnad av 160 kronor. Fantastiskt! Sen på kvällen lagade jag tacos som de kom hit och åt. Sen satt vi och pratade och åt godis. I går så åt vi en tidig lunch hos mamma innan de åkte hem. Nu på fredag åker de till Thailand och där stannar de tills 15:e januari. Är smått avundsjuk kan man väl säga. Dock så har vi nu kommit överens om att vi ska satsa på att följa med dem nästa gång de åker ner. Hoppas vi kan få det att gå i lås. Skulle givetvis vara alldeles fab! Sen på söndagen så tog vi med Felix och Alice samt en kompis till Felix och gick på Modig på bio. Bra film!
 
Veckan bjuder på jobb och imorgon åker Kim iväg till Stockholm. Har ännu inte fått nån remiss så nån röntgen lär det inte bli. Klämmer på den där lille saten varje kväll och mindre är den nog men det finns allt kvar. Fast den bekymrar mig inte längre. Men vore ändå bra att veta vad den består av.
 
Nu ska jag se till att få Felix i säng sen nlir det Dexter och Homeland om jag orkar se dem båda vill säga. Klockan ringer fem imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0