Yes!

Nu är det fredag! Inledde helgen på bästa sätt. Finaste Jeanette hämtade mig på jobbet och sen åkte vi till Thai och åt lunch. Sen hämtade Kimpa mig och vi åkte till Maxi och handlade inför helgen. Hem och hämtade de små hjärtegrynen. De kramades och pussades och ja det var så jävla härligt. Sen hem och då kom en kompis till Felix hit för att sova över. Killarna lekte i skogen, Kim var hos far sin och jag lagade tacos. Sen åt vi och nu sover de små och Felix och hans kompis ligger och ser på film i hans rum. Blåste upp dubbelmadrassen och sen ser de på film på Felix dataskärm. De har bullat upp med stora kuddar och massa godis. Imorgon ska de gå på byn och försöka sälja jultidningar. Det är så mycket glädje i barn alltså! Är väldigt tacksam över att jag får jobba med små juveler hela dagarna och sen komma hem till mina egna. Igår kom jag hem sent och Lukas satt på Felix golv och lekte med piratgubbar. När han hörde mig vrålade han "Pappa mamma är hemma nu" och sen sprang han emot mig med öppna armar. Nu på kvällen så fick de en skål godis framför tv:n. Lukas tog genast upp en dumlekola och gav den till syrran samtidigt som han bad henne öppna den åt honom och det gjorde hon givetvis. Och inget trots alls. Fick stänga av filmen innan den var slut. Fick bortsa hennes tänder och hår och läsa en bok för henne utan bråk. Igår var det fullt krig här hemma kan jag lova. Nu ska jag försöka få killarna i säng. Sen ska jag oxå knoppa. Kims klocka ringer strax efter fem imorgon och den lär väcka mig med. Kram och trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0