Hej helg, jag älskar dig!

Jag fullkomligt älskar fredagar! De är fantastiska! Sov lite dåligt inatt och vaknade med jordens halsvärk. Men den är redan över. Åkte till jobbet och där hade vi fredagsfika och hela dagen flöt på bra. Torsdagen var mindre bra. Vi var en personal kort. Och det märks av direkt speciellt när man inte är gott om personal annars heller. Inte om man ser det till antalet barn vi har. Stängde på jobbet idag med. Men Kim hann hem i tid för att hämta barnen.
 
Kom hem och pussade på Kimpa och kramade små varma kroppar. Kröp ner i soffan och såg på tv med Felix. Först Let´s dance och sen såg jag på Skavlan. Det var så bra ikväll! Ni som inte såg det, se det! Men jag trodde jag skulle avlida när Hellström skulle försöka sig på engelska. Jag älskar Håkan men har tyvärr svårt när folk som inte kan tala engelska. Fick hålla skämskudden framför ögonen kan jag lova. Men kul var det!
 
Snart ska jag fortsätta kvällen framför Dexter! Imorgon ska jag på homeparty sen ut och käka med girlsen! Kommer att bli en bra helg!
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0