Helg med tapas och vin

Igår åkte jag på Aloe veraparty hos min arbetskamrat Kristin. Det var trevligt och jag handlade en del. Men inte de där vidriga dryckerna. Nån motta får det vara på eländet ;) Sen kom Linda och Charlie och hämtade upp mig och så åkte vi och satte oss på Pimiento Rojo. Beställde in lite drinkar och väntade på de andra två. När de anlände beställde vi in lite tapas. Smakade bra! Sen blev det några mer drinkar och vin. Jeanette var så gullig och hade köpt vänskapsarmband till oss alla. Så dem satte vi på oss. Tecknet på dem står för evighet. Kände oss lite som fjorton igen. Men det var en bra känsla! Jag vet att jag sagt det förr, men jag har verkligen världens bästa vänner! Såna man går igenom eld för. Det är jag så otroligt tacksam för! Jag behöver aldrig tvivla. Inte för en sekund. Jag vet att vi alltid kommer att finnas där för varandra.
 
Idag har jag varit hemma och vikt tvätt. Gått en promenad med barnen och varit ute och lekt på skolgården. Sen gick vi hem och tog en eftermiddagsfika. Imorgon jobbar jag långdag 6.30-19.30
 
Idag var det varmt på riktigt ute. Åtta grader! I Barcelona är det runt 23 just nu. Längtar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0