Peace of mind

Det finns så mycket som är vackert och jag är så tacksam över att jag får vara med om allt som jag får.
 
Älskar:
*Att komma hem till familjen. Barfotade ungar som kramar och är glada. En sjuk men fin man som ligger på soffan. Katter som tigger kladdmat. För att sen äta så fort så han kräks upp allt igen.
*Vakna av två fasantuppar som slåss om en höna.
*Få chansen att jobba med härliga ungar och härliga pedagoger 
*Få ha tre underbara familjer i mitt liv
*Alla mina fina vänner som finns hos mig i vått och torrt.
 
Listan kan göras lång! Idag fick jag skynda mig hem efter jobbet. Kim mådde riktigt risigt och orkade knappt stå på benen. Kom hem och lagade en sen middag och lade barnen. Härligt att få äta middag tillsammans.
 
Blir nog en tidig kväll idag. Är lite trött, men det är en skön känsla.
 
 
 
Älskade Emmy fyller ett till veckan! Åh vad jag längtar efter henne!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0