Utehelg

Vädret denna helgen har varit underbart! Visst det har blåst lite i vanlig ordning men i solen är det varmt. Kim har jobbat klart med Felix rum i helgen och jag har hängt med barnen. Igår packade vi väskan med bullar och saft och knallade till sandgropen uppe i skogen. Jag satte mig på en filt i sanden medans barnen startade upp en lek tillsammans. De levde campingliv och grillade, fiskade och donade. Fröjd för ögonen! Gick sen hem och åt lunch, bakade en äppelpaj och hängde i trädgården.
 
Idag knallade vi iväg till kojan och var även ute i trädgården. På eftermiddagen kom mamma förbi och var med barnen medans vi åkte till Maxi och handlade. Kalaset gick på 1100 och i fredags handlade jag för 700. Men så ramlar det mat ur skåpen när jag öppnar dem med. Snacka om att vi bor i en välfärd.
 
Har vikt lite tvätt och ska snart krypa ner framför Dexter! Jobbar 6.30-19.30 imorgon. Annars bjuder veckan på en ålandskryss och en tripp till Göteborg. Livet är fint!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0