TGIF

Fy i helvete vilken dag! Ensam på jobbet 4,5 timmar. Övermäktigt, överjävligt. 20 barn till mellis. Tårar som brann innanför ögonen. Fick hjälp av chefen och hon hade överseende med mig och det är jag glad för. Mitt i detta får jag ett ganska allvarligt samtal. Skjut mig på torget liksom!
 
Efter en dag som denna känns det fint att det är fredag och att jag får åka hem till mina fina! Kim och jag sprang in på Coop och köpte en godispåse och sen förbi China och köpte mat. Hem och hade fredagsmys för hela slanten med allt vad det innebär!
 
Imorgon efter frukosten ska vi på kalas i Mariestad. Sen vidare till Kristinehamn för att inta lunch och leverera Felix till ett kalas hos en kompis. På söndag ska barnen få leka, jag ska städa och bara vara.
 
Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter INTE bra att du var själv med så många och dessutom flera timmar. Hoppas det var en olycklig tillfällighet bara!
Stor kram på dig!

Svar: Det var det! En gick hem sjuk och vi fick ingen vikarie. Var jag en till ordinarie samt en vikarie på två fritidshem hela eftermiddagen. Vidrigt!
mariia

2013-08-31 @ 15:01:51
URL: http://annaochlivet.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0