VAB

Så var den här då, första vabdagen! Det är Felix som är förkyld, har ont i halsen och kroppen. Ingen feber just nu men verkar vara på väg uppåt. Två av hans andra vänner är hemma dem med så nu sitter de och skypar och spelar Minecraft tillsammans alla tre. Så nej ingen är dödssjuk men ändå. Följde Alice till bussen idag och hon på så stolt så. Inga problem alls. Är lite skönt att ha en slappardag hemma men jag har givetvis dåligt samvete för jobbet. Hade behövt vara där men familjen går ju först.
 
Ska nog köra en storstädning här hemma idag. Det sunkar igen så himla fort. Skönt att slippa städa på helgen med. Finns ju roligare saker att göra då om man säger så.
 
Nu ska jag ta en långfrukost och läsa Nkp, yeay!
 
Alice på väg till bussen. Kläderna har hon valt själv. Försökte övertyga henne om att ta sina jeansshorts istället men det gick hon inte med på.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jea

Så stor hon har blivit och åka buss själv! det är ju stort det :-)

Svar: Ja det är det absolut! Stort kliv från förskolan kan jag säga. Men det går bra. Barn är så anpassningsbara
mariia

2013-08-22 @ 11:12:15
Postat av: Tina

Åhhhhhhh min stora lilla skrutta!!! <3

2013-08-22 @ 18:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0