Leaving on a jetplane

Igår var jag på julbord med jobbet. Maten smakade mycket bra och jag fick en hel bricka med vegetarisk mat! Och till efterrätt fanns det också en massa gott. Det var en trevlig tillställning. Men jag var trött och åkte hem innan Top cats gick upp på scenen. På jobbet har vi haft nobelmiddag och lekt ute i snön. Vintern kom över natten! Och det känns helt okej att dra ifrån Svedala en vecka nu. Kunde nog inte komma lägligare.
 
Idag kom jag hem med kinamat som vi åt. Sen har jag packat hela kvällen typ! Blir nästan klar ikväll och resten tar jag imorgonbitti. Ska slå in sista presenterna till våran blivande sexåring med!
 
Ha en bra vecka nu! Det tänker jag ha. Puss!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas ni har det härligt!! Här är det regn och snö och rusk.

2013-12-14 @ 16:29:59
Postat av: Sara

Tack goa du för kommentaren. Hoppas din magkänsla stämmer. Ser fram emot en semesteruppdatering med härliga bilder:)

Svar: Jag tror den stämmer. De går miste om nåt om de inte anställer dig! :)
mariia

2013-12-16 @ 22:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0