Tisdag

Nu har jag jobbat i två dagar och det flyter på. I måndags var det PKU dag och vi planerade i elva timmar mer eller mindre. Kom hem till två paket med kläder som bara var till mig. Är väl en del med att jobba heltid, jkag kommer att shoppa mer. Men vad fasen det gör mig lycklig. Den som sa att man inte blir glad av att handla vet inte vad han talade om!
 
Direkt när jag sett mitt schema ringde jag till Kim och sa att han kunde åka och jobba. Så han spenderar veckan i Stockholm. Desto mer glädje när han kommer hem igen! I helgen blir det tjejfest också. Det ser jag verkligen fram emot! Vi ses så sällan numera.
 
Annars så har jagt köpt biljetter till Wyclef Jean (kommer till nöjesfabriken). Planerara även en tripp till Göteborg när brorsan äntligen kommer hem efter sju veckor i Thailand. Försöker även få mig på en resa till Paris i maj. Det ska gå i lås!
 
Nu ska jag gå och se på The lucky one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0