32 år!

Idag fyller jag 32 år och jag måste erkänna att det här är en perfekt ålder! Jag är gammal nog för att vara klar med barnfödande och allt det där. Jag är inte för ung men inte heller gammal. Jag kan börja njuta av det jag skördat. Se på när barnen växe upp. Men samtidigt är de relativt små och kommer inte flytta hemifrån på ett tag. Jag kan börja unna mig saker. Det har jag väl förvisso alltid gjort. Jag är en livsnjutare ut i fingerspetsarna.
 
Idag har vi tagit en promenad till mamma och vattnat hennes uteblommor, sen en tur till affären där vi köpte glass. Sen hem till poolbad. Barnen leker så bra så jag ska passa på att ligga på soffan i en kvart eller så. Lade mig alldeles för sent och vaknade för tidigt. Mina fina barn kom in och grattade mig. Felix gav mig den finaste presenten jag kunnat önska. Alice och Lukas är i stort sett oskiljaktiga. Alice frågar knappt efter vänner för hon leker med brorsan hela dagarna. De har kul och spelar upp varandra.
 
Gäsp vad trött jag är. Tänker lata mig ett tag, det får man göra när man fyller år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0