Bloody Mary

Ägnat förmiddagen åt hushållssysslor. Det är galet för de tar ju aldrig slut som ni vet. För det mesta bryr jag mig inte alls. Bara att köra på, men idag är det segt. Och jag svettas som en gnu! Tvättar också eftersom jag de senaste två dagarna blött ner sängen totalt. Sorry snuskigt jag vet! Men att få gå upp flera ggr på natten för att byta underbrallor och bära in stora handdukar till sängen för att sen inse att det inte hjälper minsta. Att man kan blöda så mycket utan att förblöda är lustigt.
 
Igår var det fullt ös här. Brorsan kom och sen åkte vi till stan och gick på Thai med alla barn. Sen knallade vi till badhuset och badade ett par timmar. Sen beställde vi pizza med hem och sen hem och åt och sen sminkade mig och bytte kläder och iväg på konsert här i Bäckhammar. Jack Vreeswijk och Göran Samuelsson. Trevligt att det ordnas nåt här i byn. Vi kommer nog med i NKP på fredag, eller med lite tur så är det bara Felix och Emeli som är med. När vi kom hem så satt Tomas och Lotta i vårat kök så jag blev sittandes där ett par timmar. Mycket trevligt! Sen avrunande jag med lite serier innan jag slocknade i sängen.
 
Nu ska jag samla ihop mina rara små kids och knalla hem till brorsan. De bjuder på grillat till lunch!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0