Semester på Bläckhornet!

Njuter av första dagen på semestern! Felix cyklade till en kompis och de andra två leker och roar sig och springer in och ut. Precis som det ska vara på sommaren! Pratade med brorsan förut och den där lägenheten vi skulle få låna var visst upptagen trots att de sa att den var ledig. Så jag fick fundera lite men sen boka ett annat boende. Lite dyrare då men det kan det vara värt. Köpte också tågbiljetter och de var fyrahundra dyrare nu än förra gången jag kollade. Tog iaf tågab så man slipper byta tåg mitt i allt. Det är bara de som kör direkttåg till Göteborg härifrån. Tågen är lite äldre men det är lätt värt det. Känns bra att gynna dem (speciellt när Kim jobbar där). Det blir en utmaning att bo själv med barnen och resa kommunalt med dem vart vi än ska. Men jag tror att det blir bra. Ska bli skönt att komma iväg lite. Kim får det nog också riktigt gott här hemma. Tomt på både kärring och barn.
 
Semester, inte så jäkla dumt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0