Freitag!

Nu är det helg och den känslan är lika fantastisk varje gång. Jag trivs väldigt bra på mitt jobb. Har turen att jobba med människor som jag tycker om och tur att få jobba med barn. Det är verkligen ett roligt jobb men ändå är det fantastiskt skönt när det är helg och ledigt!
 
Efter jobbet åkte jag till Maxi för att handla, sen middag och barnen fick lite godis framför tv:n. Ska snart slå ner rumpan i soffan och hålla Felix sällskap framför Gladiatorerna. Inte för att jag vill se det, men för hans skull och för att jag gärna spenderar kvällen med honom.
 
Imorgon ska vi köpa tapeter och jag ska på lägenhetsvisning med mamma. Annars inga planer alls för helgen, och det känns helt okej!
 
(och den där utmattningen som jag kände av i tisdags var som bortblåst efter en god natts sömn).
 
Ha en riktigt skön helg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0