Och den vackraste stunden i livet var den när du kom

Ännu en vecka har passerat och det bästa med det är väl att det är helg igen. Efterlängtat i vanlig ordning! Har haft en bra vecka på jobbet. Har inte hunnit med så mycket annat än just jobbet, men så är det väl när man jobbar heltid.
 
Innan jag kom hem idag så brottades jag med resten av Kristinehamn på Maxi. Det är verkligen inte kul att handla en fredagen det kan jag konstatera. Nu är skåpen åtminstonde halvfulla. Kom hem och hämtade paket med kläder. Sammanlagt tio plagg till bara mig! Däremellan har jag handlat åt barnen och present till Kim som hade namnsdag i veckan. Borde skriva budget till mig själv. MEN det är ju så roligt att handla.
 
Imorgon ska vi hem till svärmor som fyller år. Annars är helgen oplanerad. men det gör inget, den går så ju så fort ändå.
 
Precis som alla andra så längtar jag efter våren och sitter och planerar roliga saker man kan göra. Åh jag önskar jag hade mer tid till resor. Tittar på hotell och drömmer mig bort. Nån gång blir det väl min tur. Kvällen spenderade jag i soffan framför en film. Felix sover hos en kompis så vi satte på filmen när barnen lagt sig men trots det så somnade jag i soffan. Hopplöst det där.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0