Tisdag

Planeringsdag på jobbet, känns mest som att det varit en moffardag. Surdegsbröd och kaffe följt av semla följt av lunch på thai följt av smågodis och chokladkakor på eftermiddagen. Sweet jesus!
 
Kimpa är i Stockholm och de små sover och Felix ser på tv en stund innan han ska gå och sova han med. Så snart tar jag kvällen. Har senaste twilligt hemma, men ska vänta och se den med Kimpa i helgen tänkte jag. Får väl bli nån serie.
 
Och jag använder mig av positivt tänkande och tycker att det är bra att Kim är i sthlm, så jag kan sakna honom lite!
 
Annars finns inte så mycket att rapportera om. Hämtade ut Felix nya tapater idag de ser ut så här:
 
 
Han fick givetvis välja själv!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är säkert bra att vara ifrån varann lite emellanåt även om det är jobbigt <3
Jimmy o jag går på varann just nu. Oftast är det mysigt men ibland känner man nog att det vore gött att vara ifrån varann lite;)

Svar: Ja det är det faktiskt. Och ganska skönt att få sakna och uppskatta den andres sällskap på ett annat sätt. Annars tar man det för givet rätt lätt. Kram till dig!
mariia

2013-03-13 @ 21:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0