Familjehelg!

Har hängt med bror och hans familj hela helgen! Njutit av vädret, ätit en massa gott och bara haft det härligt tillsammans. Har burit runt på bebban så mycket jag kunnat. Skulle kunna sluka henne hel tror jag. Åh vad jag älskar ungar! De allra flesta ungar. Jag har verkligen valt rätt yrke så sett. Har missat en del saker hos Kims familj. Tråkigt men tyvärr så blir det ju att man prioriterar brorsan när de är här så sällan. Men vi har tur som har så bra familjer runt oss.
 
Kommande vecka är fullspäckad som vanligt. Alice ska hälsa på sin skola imorgon. Hon börjar bli stor och Felix fyller tio på onsdag, hjälp!
 
Nu ska jag se en bit av en film som vi hyrde för en månad sen. Sen tidig kväll då jag jobbar så länge imorgon! Och öppnar på det.
 
 
 
 
Köpt ny kyl och frys
 
Foto
 
Bild: Köpte tre nya orkidéer idag!
Köpte tre nya orkidéer. Nu har vi 14 här hemma och folk vill lämna in sina på lite rehab hos mig. Älskar dessa blommor! De växer som ogräs hos mig. En har blommat nonstop i två år nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0