Kusinmys!

Har spenderat helgen med brorsan! Han hade otur när han kom hit eller när de kom hit. Skogsbränder så istället för att anlända 19.36 så kom de fram till Krille klockan 00.45 på natten. Idag åkte de hem och tåget var inställt och ersättningsbussen full. Så de fick vänta i Karlstad i tre timmar och har ännu inte kommit iväg. Kommer hem halv elva med trötta barn. Hoppas han nu får jobbet han var på intervju för.
 
Men vi har haft det bra. Barnen har lekt och vi har ätit god mat och bara umgåtts. Har inte setts på ett halvår igen så vi hade tid att ta igen. Emmy är "stor" fast liten och har lärt sig gå.
 
Nu ska jag invänta kvällen. Öppnade imorse så jag är rätt trött. Efter jobbet gick jag ett varv över staden och köpte en ny fin jacka till Lukas samt kläder till Emmy.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu fåra du ta edigt från jobbet och skriva blogg! det finns inget som är viktigare just nu!!!

Svar: Hahaha Jeanette antar jag? Puss på dig grynet! Nu kom uppdateringen!
mariia

2013-05-14 @ 15:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0