Lugn och ro

Livet går i ett jäkla tempo hela tiden och jag hinner inte riktigt med känner jag. Har haft en ganska slitig vecka på jobbet. Möte med nya förskoleklassen på onsdagen. I går åkte vi direkt på föreläsning efter jobbet och kom hem efter tio på kvällen. Vissa saker tär och jag har känt mig lite trött senaste tiden. Tar en dag i taget och hinner knappt med det jag ska.
 
Det ledde till att jag idag blåste av en tjejmiddag hemma hos Charlie. Jag ville så gärna gå men kände att jag inte träffat familjen på tre dagar. Det tog emot att missa men jag känner i hjärtat att jag gjorde rätt val! På väg hem handlade jag massa mat och tre nya orkidéer till Felix rum. Nu har jag 14 blommande fina blommor här hemma. Vill ha fler!
 
Annars händer det en del här i familjen! Kim har fått ett jobb! Han fick nys om att det fanns ett jobb. Sen ringde en granne som jobbar där dit och tipsade dem om Kim. Sen ringde Kim upp och samma dag fick han komma dit på en rundvandring. Två dagar senare fick han en intervju och dagen efter fick han jobbet! Så idag var han iväg och provade ut arbetskläder. Han börjar den 3: e juni. Det känns riktigt bra! Det är inte så fett att leva på a-kassa. Inte nog med det. Imorgon ska vi iväg på en husvisning! Det roliga är att brorsan är hemma och han har beställt visning på samma hus han med. Kan sluta hur som helst! :)
 
Helgen kommer med andra ord spenderas med brorsan och hans familj. Kommer bli härligt! Nu suddar vi ut veckans alla minus och ser fram emot en mysig helg! Om inte annat så kanske jag kan tanka lite energi inför nästa vecka!
 

Kommentarer
Postat av: Tina

"Sudda ut alla minus" mycket bra inställning! Jag gör detsamma :)

Svar: Ja det enda rätta tror jag! Kan man inte radera tror jag att jag blir knäpp!
mariia

2013-05-25 @ 10:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0