Ensamt

Lördagen har passerat. De små sover och Kim och Felix sitter och ser på Ironman 3. Idag har det varit väldigt lugnt här hemma. Kim har varit borta hela dagen. Han har varit i Mariestad och Skövde på diverse grejer. Morgondagen ska han spendera i Gullspång där han ska laga bilen. I fredagskväll var han i Karlstad hela kvällen för att handla bildelar. Så det är jag och kidsen denna helgen. Det är lite segt och idag saknade jag Kim så mycket så jag skalade en jäkla massa räkor och gjorde en räkmacka till honom. Inte lite med andra ord....
 
Alice var på kalas hos en kompis under dagen och jag och Lukas var inne på Maxi och handlade. Igår kom glassbilen förbi och vi handlade massa dyr och halvgod glass av chauffören.
 
Fick en snilleblixt (eller inte) och fick för mig att jag skulle gå upp på vinden och rota bland kläder för att försöka sälja av en del. Så nu ligger det kläder i hela hallen. Blev en stor hög och då är det inte allt och enbart ytterkläder. Har sjukt mycket kläder uppe på vinden rent allmänt. Tio års kläder liksom och tre barn.
 
Hade velat till Oxhälja men det blir det inget med. Och jag överlever ändå det gör jag. Men det är mysigt att strosa runt där tycker jag. Speciellt på söndagen när det är mycket mindre folk.
 
Annars händer i princip ingenting. Mamma fick åka en sväng till sjukhuset i torsdags med. Kim körde in henne. Farliga bakterier i kroppen men ingen propp som vi först trodde.
 
Hur spenderar ni helgen?
 
 
Foto: Rensade vinden på ytterkläder. Tror jag tog mig vatten över huvudet. Nån som behöver nåt?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad säger du! hoppas det är bättre med din mor!!

Fodrat regnställ? 110/116??

Svar: Jodå det är bra med henne nu som du vet. Har ett regnställ i den storleken. Rött och svart från Maxi. Kan sms:a en bild?!
mariia

2013-09-09 @ 10:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0