Rullar på

Ännu en helg har passerat. Vi spenderade ena dagen I Mariestad där vi firade Kims syster som fyllde 29 år. Hon fick en påse med barnkläder samt en prenumeration av vi föräldrar av oss. Sen hastade vi oss vidare till Krillebop och åt på donken. Sen skjutsade vi Felix till en kompis på kalas nummer två. Under tiden så hälsade vi på hos Tina.
 
På söndagen så lekte alla tre barnen med kompisar. Jag och Lukas var på lekdejt hos Rasmus. De lekte så bra så och Lukas var så nöjd. Kim byggde en ny arbetsbänk och sen var det inte mycket mer med den helgen.
 
Igår hade vi planering på jobbet och imorse öppnade jag. Stannade kvar i stan och åt middag med Kimpa. Sedan var vi på föräldramöte i Alice klass. Kom hem och fick krama om två av tre barn. Alice hade gjort ett stort påskägg till oss när vi kom hem. Gosedjur och några månader gamla ostbågar. Det var världens bästa dag skrålade hon nöjt. Härligt! Vill ha fler såna dagar. Imorgon får jag iaf träffa henne mer än fem minuter. Älskade unge!
 
Ska försöka få biljetter till Hellström. Känner att jag vill ha roligt och umgås med fina vänner. Livet!
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0