<3

Idag är det alla hjärtans dag och det jag är mest tacksam över är att det äntligen är helg!
 
Slutade tidigt och hämtade hem Lukas och sen kom Alice med bussen. Bjöd dem på hjärtan och kramar! Lukas somnade på soffan men nu är han vaken och nu tjafsar han med sin syster Kim är på väg hem och det var längesen jag längtade efter honom så mycket som idag.
 
Har inte köpt nåt till honom, vi brukar inte göra det. Annat var det när man var ung haha. Men jag lider inte över det. Vi vet vart vi har varann och det finns ingen finare än min man. Min trygga klippa! Aldrig sur, aldrig arg. Men det är lits synd om honom nu. Han får inte gå på smärtstillande längre. Bara Alvedon, ingen diklofenak och Alvedon hjälper inte alls. Så han har riktigt ont och jag kan inte göra ett skit åt det. Kan bara skämma bort honom med kärlek och det tänker jag göra!
 
Felix däremot kom hem med både presenter och kort från flickvännen <3 åh vad han är stor älskade unge!
 
Nu ska jag dammsuga huset. Nån av katterna tog in en fågel igår kväll när vi just lagt oss. Just nu ligger den utspridd över hela huset!
 
Kram och en härlig alla hjärtans på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0