Friday night!

Det har varit en kännbar vecka. Den började med långdag på jobbet. Kims operation i tisdags och avslutades med tacomys idag. Innan dess hann jag med att bryta ihop på jobbet igår.
 
Kims operation har iaf gått bra. De fick öppna utgångshålet större eftersom gallblåsan var för stor, fullproppad med stenar samt grus. Nu har han ont men det blir bättre för var dag. Han har varit hemma och vilat i veckan.
 
Planerna för helgen är att ta det lugnt och njuta av familjen. Lukas ska ha barnkalas mitt i allt renoveringskaos här hemma. Men vi kan inte skjuta på det mer så det blir nog bra. Huvudsaken är att han är glad.
 
Sen är jag förkyld med, idag hade jag riktigt ont i huvudet. Kim mötte mig i hallen med tabletter och vatten och det gick över typ direkt. Har känningar i bihålorna men köpte hem både vanlig nässpray och spray med kortison. Notan på apoteket slutade på närmare 500. Så det är tydligen inte bra att vara impulsiv där heller hehe.
 
Nu ska jag fortsätta att njuta av helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0