Müde!

Mitt internet är så katastrofalt att det knappt går att komponera ett blogginlägg. Idag är det värre än någonsin! Vi betalar för 24, brukar komma upp i 16 men nu är det knappt 1mb. Vi har felanmält ett par ggr men än så länge vet de inte vad det är som är fel! Har krånglat från och till en del sista tiden.
 
Idag är jag typ lika trött som igår. Var i skogen med våra barn hela förmiddagen och jag är helt slut! Inte bara för skogen men rent allmänt. Gick på Maxi efter jobbet. När jag skulle betala varorna så hittar den inga artiklar och jag inser att jag kanske inte stoppat in scannern. Kallar på en tjej och säger att jag inte vet om jag satt in den eller ej. Hon börjar skratta! Jag får ursäkta mig och förklara att jag är för trött och att jag knappt vet vad jag heter. Men jag visste inte vart den annars kunde vara eftersom jag bara hade en korg. När jag tittar mot närmaste påsstation så inser jag att scannern ligger kvar där. Men då har vi redan packat ur mina två kassar för att leta efter scannern. Så jag får gå med händerna fulla av helggodispåsar (tjocksmockan liksom) till bordet och hämta min scanner för att sedan scanna som normala människor, lite lätt generad! Men mest för trött för att ens orka bry sig. Gick runt på jobbet och gick fel flera ggr. Då är man sliten!
 
Nu ska jag försöka mig på att se Breaking bad här hemma. Ska göra mitt yttersta för att inte somna! Ska upp fem imorgon. Men jobbar bara till 11.30 sen är det helg! En helg med familjen, kan absolut inte bli bättre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0