Äntligen fredag

Äntligen fredag! Helt underbart faktiskt! Har varit lite av en slitsam vecka. Kan inte skriva så mycket men jag är fruktansvärt trött på att jobba med egoistiska surpuppor när dessutom pedagogiken saknas så kan man undra vad i helvete de gör där. Så nu fick jag det sagt!
 
Och igår fick jag en egen facebookstatus. Min första egna (tillägnad mig) men det var mest hat i de raderna som skrevs. Jag hade skvallrat vad som skrevs i hennes statusar genom att berätta om dem för andra folk. Personen i fråga var vansinnig. För det vet väl alla att det som skrivs på facebook är hemligt!? Det är därför man postar det där. Men jag är inte ledsen eller sårad, ryckte mest på axlarna åt det. Har nu en facebookvän mindre, vilket är skönt! Ska göra en ordentlig rensning tror jag.
 
När det är skit här och var så är det riktigt härligt att komma hem till ett varmt hem med massa folk som älskar mig för den jag är. Hade tacomys med världens bästa familj! Innan dess gick jag på stan och handlade en massa kläder till barnen. Sånt gör mig också lycklig!
 
Imorgon ska Kim jobba så jag ska ta mig till pulkabacken med de små tänkte jag <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0