Lite umgänge

Idag var Kim iväg och jobbade övertid. Jag var hemma och plockade lite. Felix var hos en kompis och Lukas på kalas. På eftermiddagen åkte vi hem till Alexandra och fikade och lekte. Vi träffas alldeles för sällan men det ska det bannemej bli ändring på nu! Fick träffa deras Paddington och små kycklingar.
 
Kim ska börja gå på schema. Han har ett fyraveckors och jobbar lördag och söndag var fjärde vecka. Annars är han ledig en dag per vecka 3/4 veckor. Nu till veckan tex jobbar han mån-tors och sen är han ledig tills på tisdag. Kommer att vara tråkigt den helgen han jobbar men annars kommer det bli riktigt bra. Lukas får en dag mindre på förskolan och Alice får äta frukost hemma en dag extra per vecka samt komma hem tidigt. Känns bra!
 
Nu ska jag försöka mig på att ha lite soffhäng med min man!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0