Välkommen Axel!

Sen sist:
 
I helgen kollade vi på ett hus och sen åkte vi på mongolisk buffé med svärfar och Yvonne. På eftermiddagen åkte Kim till Mariestad och vi fick hem en kompis till Alice. På söndagen var det bara lugnt här hemma. Veckan har bjudit på jobb och massa snö som ni vet. Katterna är inte överförtjusta och går knappt ut. Tvingar ut dem på uppfarten så de kan uträtta sina behov. När vi kom till förskolan imorse så kände jag att Lukas luktade skit och han sa först att han hade bajsat lite. Skulle få in honom på toan för att byta kläder men han vägrade och det fanns inget bajs. En stund senare upptäcker jag att hans ena doja är full i skit. Kan tro att det var våra lata satar som låg bakom detta. För när vi kom hem låg det en stor hög kattskit på våran trappa. Och då har vi bara ett steg. Katten hade bemödat sig med att gå ut tio cm utanför dörren och skita. Mys!
 
Men det största som har hänt är att barnen äntligen fått en till kusin. Kim har blivit morbror! Vaknade av ett sms till Kims telefon 5.30 i måndags, tog några sekunder innan polletten trillade ner och jag satte mig upp i sängen och halvskrek "det måste ha kommit en bebis". Och mycket riktigt. En liten men stor Axel! Han är såklart bedårande och jag ser en del Krisnevskidrag i honom. Vi är väldigt glada och längtar efter att få träffa honom och hans föräldrar!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0